Bu, vebsaytınızın axtarış motorlarının nəticələri səhifələrində daha yüksəkdə nümayiş olunması üçün optimallaşdırılma prosesidir. Bununla vebsaytınz, qazandığı orqanik (ödənişsiz) trafikin miqdarını artırır. SEO-dan faydalanan kanallara vebsaytlar, bloqlar və infoqrafika da daxildir.
SEO’nun növləri
Səhifədə SEO: Bu SEO növü vebsayta daxil olarkən mövcud olan bütün kontentə diqqət yetirir. Axtarış həcmi və niyyəti (və ya mənası) üçün açar sözləri tədqiq etməklə istifadəçilər üçün suallara cavab verə və bu sualların yaratdığı axtarış motoru nəticələri səhifələrində daha yüksək yer tuta bilərsiniz.
Səhifədənkənar SEO: Bu növ SEO vebsaytınızı optimallaşdırmaq üçün “səhifədən kənarda” baş verən bütün fəaliyyətlərə fikir verir. Daxili linklər vı ya backlinklər buna örnək ola bilər.
Sizin adınızı (məhsul və ya xidmətinizi) qeyd edən istifadəçilərin (vebsayt,bloq və ya sosyal şəbəkə istifadəçilərinin ) sayı önəmsədiyiniz açar sözlər üçün nə qədər yüksək yer tutmağınıza təsir edir.
Qisacası digər vebsayt,bloq,sosia şəbəklərdən saytınıza verilən keçidlər bu işdə önəmli rol oynayır.
Texniki SEO: Bu növ SEO veb saytınızın arxa hissəsinə və səhifələrinizin necə kodlandığına diqqət yetirir. Şəkillərin sıxılması, strukturlaşdırılmış məlumatlar və CSS faylının optimallaşdırılması veb saytınızın yükləmə sürətini artıra bilən texniki SEO-nun bütün formalarıdır. yEni zamanda, Google kimi axtarış motorlarının nəzərində mühüm sıralama faktorudur.